Că tot era nevoie de niște nervi naționali înaintea unui meci atât de mare și atât de obișnuit ca speranțe, s-a luat o știre onorabilă, s-au băgat picioarele în ele de șuruburi și instrucțiuni de la Ikea și i-au etichetat pe suedezi drept mârlani, cu chifteluțele lor cu gem cu tot, că altceva nu mai știu.
«Suedezii ne sfidează! Și-au lansat deja echipamentul pentru EURO 2020!»
În realitate, băieții ăia doar și-au prezentat echipamentul pentru următorii doi ani. Nu pentru Euro 2020! Au lansat un clip video, cu nuanțe antirasism și cam atât. Civilizat! Fără să spună nimic de Euro. Nimic ostentativ, o chestiune ce ține mai ales de sponsorul tehnic.
Au făcut-o naționalele cu Puma și Adidas, multe ieri. Cele deja calificate au pomenit de turneul final, celelalte nu. Din doi în doi ani echipamentul unei naționale se schimbă, un trend de marketing. Că altfel ne-am plictisi într-o lume a consumului.
Și cum vine vorba de branding, a pus botul toată federația, inclusiv domnul Burleanu. Era nevoie să punem o mârlănie în context, altfel dai vina după. Plus, să îți creezi dușmani imaginari nu e chiar departe de noi.
Îl găsiți aici: https://bit.ly/2X6EQDw.
Doamne ajută fotbal!
Sursa foto: Captura video.